آمار و ارقام واردات و مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آمار و ارقام واردات و مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی

 

 

بر اساس گزارش یورومونیتور نیز کل مصرف فرآورده های آرایشی در خاورمیانه در سال ۲۰۰۸ حدود ۷.۲ میلیارد دلار بوده بوده است که در میان کشورهای منطقه، ایران با ۲.۱ میلیارد دلار با فاصله کمی از عربستان (۲/۲ میلیارد دلار) و در رده هفتم دنیا قرار دارد. براساس گزارشی که مرکز تحقیقات بهارات مستقر در لندن نیز ارائه کرده، رشد سالانه مصرف فرآورده های آرایشی در عربستان ۱۱ و در ایران ۱۲ درصد است. به گزارش صداوسیما براساس آمار مرکز آمار، متوسط هزینه سالانه هر خانوار شهری روستایی به قیمت جاری در سال ۹۰ به ترتیب بیش از۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و برای کل کشور ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برآورد شده است. 

 

 واردات لوازم آرایشی بهداشتی

 

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است، واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: آمار واردات لوازم آرایشی , واردات و ترخیص لوازم آرایشی , قوانین واردات لوازم آرایشی , هزینه واردات لوازم آرایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: